torsdag den 28. april 2011

Ferie - Ja tak, det var lækkert!

Jeg vil først lige beklage tavsheden her på det seneste ;-) Så der kommer lige en lille opdatering...

Jeg tilbage i skolen efter en dejlig påskeferie som har bydt på fest, vesterhavet, fødelsdag og en masse andre gode ting. Meget afslappet - men det skal det jo også være engang imellem!

Dejlige piger og drenge - Tak for en fed aften!



Fødselsdag



              

Mums...



Vesterhavet med familien


Min Skønne Far!
Jeg drømmer lidt om at få mit eget sørøverskib, da jeg måske er en smule forelsket i
Captain Jack Sparrow  <3



Selvom det var til min store protest, at jeg skulle i sommerhus med familien, må jeg indrømme, at der er da smukt der ved vesterhavet og måske også en smule hyggeligt ;-)

Håber at I også havde en god ferie - xoxo


Ingen kommentarer:

Send en kommentar