lørdag den 9. juli 2011

Wup Wup - some news about Rotary

Puha - hvor skal jeg starte??

Jakken, hmm -den super smarte og utrolig stilfulde jakke, JAKKEN! Waow og jeg må sige at det passende tørklæde fuldender looket totalt!!!

Når man rejser med rotary er der en dresscode, mørkeblå blazer med et smukt blåt, hvidt og gult (??!) tørklæde. Traditonen er at man så bytter pins med andre udvekslingsstudenter og udsmykker sin jakke med dem...
Det skal sikkert nok blive meget hyggeligt, men det bliver ikke noget særlig kønt syn!

Jeg har dog alligevel prøvet mig lidt frem som I kan se på billederne ;-)


Jo som sagt tideligere skal jeg jo til Jamestown i NY, jeg har allerede været i kontakt med min counsellor og de to første værtsfamilier (som jeg glæder mig meget til at møde!!!). Den første familie jeg skal bo hos er to præster og deres døtre på 9 og 13 år -så nu skal jeg for første gang være "storesøs" for nogle tøser (mega uvant, men mon ikke jeg nok klare dén også). Den 2. familie skal jeg rent faktisk skype med imorgen, så det kan jo være at jeg har nogle gode news om dem på et senere tidspunkt ;-)

Udgård USA - øst 




Sidste weekend tilbagte jeg i Ulstrup til afrejsebriefing. Vi gik en masse meget nyttige ting igennem og blev delt ud i de nationalgrupper som vi skal rejse ud af landet med. Det var meget inspirerende, til tider lidt kedeligt, men jeg fik mødt en masse skønne mennesker - og føler også nu at jeg er lidt bedre forberedt end før. 









2 kommentarer:

  1. I must say WOOOOOW... Hahahaa elsker inderligt det tørklæde :D

    SvarSlet
  2. Det er også et flot tørklæde! Jeg går med det dagligt ;-)

    SvarSlet