lørdag den 8. oktober 2011

Get together in Canadia trip

So part of being an exchange student with rotary is that you get to know people from all over the world - pretty cool-a?!

(Det er nu der skal grines) Er sikker på at alle ikke forstår min joke, så forklaring følger; herovre kalder vi altså Canada for Canadia og i Canada siger de "a" efter hver sætning. ;-) 

For nogle uger siden nu var jeg på rotary-weekend med alle de andre udvekslingsstudenter i distrikt 7090. Det var skønt og vi fik mulighed til at lære hinanden rigtig godt at kende - glæder mig helt vildt til den næste weekend, det bliver godt at se dem alle igen!

Jeg fik selvfølgelig taget lidt billeder som jeg gerne vil dele med jer!
At the beach.
Back home at the camp.
My Mexican Friend Omar

Camp Fire under the stars.
Great, great weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar