lørdag den 8. oktober 2011

This is what I do on weekends!

Jeg har vidst ikke helt blogget så meget på det sidste, mest fordi jeg har haft travlt med alt mulig skæg og ballade ;-)
Jeg nyder at være her og prøver at få max ud af det - hvilket efter min mening går ret godt, hahah.
Så her er lige lidt billeder jeg har taget i løbet af den sidste måneds tid!

Susan tog os tøser med i skøjtehallen, tror jeg vil gøre det til et af mine mål at lære at skøjte mens jeg er her, 'CUZ I SUCK BIG TIME!!!
Til Emilys fødselsdag tog vi til Waldameer.
Og derefter i biffen med Margaret og Eric ;-)
I LOVE POPCORN!!!

Her er jeg sammen med min gode veninde, Judith, fra Australien.
At Bemus Point
Time for bowling! 
American Girl Soccer!
Shit de går til den de piger, tror ikke jeg nogensinde har set så dramatisk en fodbold kamp?!

Alt hvad man købte blev doneret til brystcancer fonden - og så vandt jeg i lodtrækningen om denne skønne kurv og fribilletter til Friendly's og is-arenaen, jo tak det er da meget lækkert!

C ya l8ter! 
Hugs from America.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar